Obchodní podmínky a reklamační řád společnosti Onfine, z.s.

Provozovatel: Onfine, z.s.
IČO: 09543261
Neplátci DPH
Sídlo: Křenová 183/57, Trnitá, 602 00 Brno
L 27228 vedená u Krajského soudu v Brně
Kontaktní e-mail: onfine@onfine.cz

1.Těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem (dále jen „Obchodní podmínky”) se řídí veškeré nákupy vstupů na akce pořádané společností Onfine, z.s. prostřednictvím internetových stránek www.onfine.cz, a to zejména na vzdělávací online kurzy, semináře, webináře, on-line konzultace či záznamy z takových akcí nebo jakýchkoliv jiných obdobných akcí pořádaných společností Onfine, z.s. (dále společně jen „Akce”).

2.Nákupem vstupenky na Akci vyjadřuje zákazník souhlas s těmito Obchodními podmínkami, zavazuje se jimi řídit a potvrzuje, že mu byly před uzavřením smlouvy poskytnuty veškeré potřebné předsmluvní informace, že se s těmito Obchodními podmínkami a reklamačním řádem s dostatečným předstihem před uzavřením smlouvy seznámil, že veškerý obsah těchto Obchodních podmínek a reklamačního řádu považuje za určitý a srozumitelný a že jsou mu jeho jednotlivá práva a povinnosti plynoucí ze smluvního vztahu zcela zřejmá.

3.Jakékoliv porušení nebo obcházení těchto Obchodních podmínek ze strany zákazníka zakládá právo společnosti Onfine, z.s. od smlouvy uzavřené se zákazníkem s okamžitou účinností odstoupit a odmítnout zákazníkovi přístup na Akci.

4.Společnost Onfine, z.s. je pořadatelem Akce. Nákupem vstupenky na Akci tedy vzniká právní vztah mezi zákazníkem, který vstupenku nakupuje, a společností Onfine, z.s. jakožto pořadatelem této Akce.

5.Zákazník je v souvislosti se vstupem na Akci povinen dodržovat pravidla příslušné Akce stanovená společností Onfine, z.s. a podrobit se provoznímu a návštěvnímu řádu místa konání Akce, případně podmínkám pro on-line přístup k Akci.

6.Společnost Onfine, z.s. si vyhrazuje právo na změnu programu, termínu a místa konání Akce. Nákupem vstupenky bere zákazník toto právo společnosti Onfine, z.s. na vědomí.

7.Vstupenky na Akci jsou výhradně elektronické. Společnost Onfine, z.s. důrazně doporučuje zakoupenou vstupenku na Akci bezpečně uschovat, nikde ji nevystavovat a neukazovat. Veřejným publikováním vstupenky (např. na sociálních sítích apod.) se zákazník vystavuje riziku zneužití vstupenky, kdy z tohoto důvodu nemusí být na Akci vpuštěn.

8.Postup při nákupu vstupenek:

  1. Zákazník si na webu www.onfine.cz vybere požadovanou akci a přidá jej do košíku.
  2. Zákazník vyplní kontaktní a fakturační údaje a zvolí způsob platby.
  3. Platba probíhá prostřednictvím platební brány Comgate, která podporuje platby kartou, případně další dostupné možnosti.
  4. Po přijetí platby obdrží zákazník potvrzení objednávky e-mailem. Tímto okamžikem je smlouva uzavřena a zákazníkovi je aktivován přístup k zakoupené akci.

9.Cena a platební doklad

  1. Cena kurzů je uvedena na webu www.onfine.cz včetně všech poplatků. Cena se hradí jednorázově.
  2. Zákazník platí prostřednictvím platební brány, která zajišťuje bezpečnou transakci a ochranu platebních údajů.
  3. Po přijetí platby je zákazníkovi na jeho e-mail zaslán doklad o platbě.

10.V případě zakoupení přístupu k záznamu zákazník obdrží přístupové údaje k internetovým stránkám umožňující přístup k záznamu. Záznam bude zákazníkovi dostupný po předem stanovenou dobu, která se může v jednotlivých případech lišit. Zákazník bere na vědomí, že společností Onfine, z.s. nejsou zákazníkům zasílány žádné soubory nebo jiná data obsahující záznamy a záznamy je možné zhlédnout pouze on-line, a tedy není možné je stahovat na zařízení.

11.V souladu s ustanovením § 1837 písm. j) zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Občanský zákoník“) není zákazník oprávněn od nákupu vstupenky odstoupit postupem podle § 1829 Občanského zákoníku (odstoupení do 14 dnů bez uvedení důvodu), neboť se v daném případě jedná o smlouvu o využití volného času a plnění (přístup na Akci, k němuž vstupenka opravňuje) je poskytováno v určeném termínu nebo době.

Reklamační řád

12.Veškeré reklamace vstupenek na Akci zakoupených prostřednictvím internetových stránek na adrese www.onfine.cz se řídí těmito Obchodními podmínkami.

13.Zaplacené vstupné se nevrací, pokud není níže výslovně uvedeno jinak. Zakoupená vstupenka se nevyměňuje. V případě zničení, ztráty nebo odcizení vstupenky nebude vstupenka nahrazována novou a zákazníkovi nebude poskytnuta náhrada.

14.V případě, že ze strany společnosti Onfine, z.s. dojde k úplnému zrušení Akce, bude zákazník, který společnosti Onfine, z.s. poskytl svůj kontakt (e-mail, poštovní adresa, telefon apod.), prostřednictvím tohoto kontaktu vyrozuměn o tom, že Akce je zrušena. Společnost Onfine, z.s. nicméně neodpovídá zákazníkovi, pokud jej nebude možno prostřednictvím tohoto kontaktu včas zastihnout anebo pokud zákazník obdrží včas odeslané vyrozumění o zrušení Akce se zpožděním.

15.Dojde-li ze strany společnosti Onfine, z.s. k úplnému zrušení Akce, bude společnost společnosti Onfine, z.s. vracet vstupné pouze do výše prostředků, které byly k nákupu vstupenky zákazníkem vynaloženy včetně případných souvisejících poplatků.

16.Vstupné bude zákazníkovi vráceno bankovním převodem na účet, ze kterého zákazník vstupenku zaplatil.

17.Jakékoliv jiné reklamace, než které se opírají o skutečnost, že Akce byla pořadatelem zcela zrušena, bude společnost Onfine, z.s. vyřizovat dle jejich povahy a v souladu s Občanským zákoníkem.

18.Veškeré reklamace a případné dotazy je třeba doručit bez zbytečného odkladu elektronickou poštou společnosti Onfine, z.s. na e-mailovou adresu: onfine@onfine.cz. Zákazník je oprávněn učinit reklamaci a uplatnit svá zákonná práva z vadného plnění nejpozději do dvaceti čtyř (24) měsíců od převzetí vstupenek. Současně je zákazník povinen společnosti Onfine, z.s. zjištěnou vadu oznámit bez zbytečného odkladu poté, co ji mohl při včasné prohlídce a dostatečné péči zjistit, jinak mu soud právo z vadného plnění nepřizná.

19.Je-li vada odstranitelná, může se zákazník domáhat opravy nebo doplnění toho, co chybí, anebo přiměřené slevy z ceny. Nelze-li vadu odstranit a nelze-li pro ni vstupenku použít, může zákazník buď odstoupit od smlouvy, anebo se domáhat přiměřené slevy z ceny. Kdo má právo podle předchozí věty, náleží mu i náhrada nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva. Neuplatní-li však právo na náhradu do jednoho (1) měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu, soud mu právo nepřizná, pokud společnost Onfine, z.s. namítne, že právo na náhradu nebylo uplatněno včas.

Ochrana osobních údajů

20.Společnost Onfine, z.s. zpracovává osobní údaje zákazníků v souladu s GDPR. Účel zpracování je nutný pro zpracování objednávky a poskytnutí přístupu k zakoupeným akcím. Zákazník má právo na přístup ke svým osobním údajům, jejich opravu, výmaz či omezení zpracování. Bližší informace o zpracování osobních údajů společností jsou obsaženy v dokumentu „Zásady ochrany osobních údajů“, který je k dispozici na internetové stránce: www.onfine.cz.

21.Zákazník nákupem vstupenky na Akci bere na vědomí, že na Akcích mohou být pořizovány audiovizuální záznamy reportážního charakteru, a to včetně záznamů, které zachycují účastníky Akce, které mohou být následně použity pro účely propagace společnosti Onfine, z.s. a jí pořádaných Akcí.

Společná a závěrečná ustanovení

22.V případě zjištění neplatnosti nebo neúčinnosti některého z ustanovení těchto Obchodních podmínek a reklamačního řádu, zůstává platnost a účinnost ostatních ustanovení nedotčena.

23.V případě, že dojde mezi společností Onfine, z.s. a zákazníkem, který je spotřebitelem, ke vzniku spotřebitelského sporu v souvislosti s nákupem vstupenky na Akci či v souvislosti s konáním či průběhem pořádané Akce, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou mezi tímto zákazníkem a společností Onfine, z.s., může zákazník podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, e-mail: adr@coi.cz, web: http://adr.coi.cz. Zákazník může také využít platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

24.Společnost Onfine, z.s. si vyhrazuje právo tyto Obchodní podmínky kdykoliv upravit a/nebo aktualizovat.

25. Tyto Obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 10.1. 2025.

V Brně dne 10.1. 2025
Onfine, z.s.